Tak neviem ci je porovnavanie sa ku SPECu ta spravna volba pre akukolvek europsku firmu (nemusi ist len o Renovak), vsetci vieme ako tie spojky v autach funguju
Inak keramiku si tam kludne daj, ale skus sa zamysliet co od toho ocakavas.... prave si myslim ze na tie sprinty to ma opodstatnenie - je tam JEDEN JEDINY rozjazd a OBROVSKA ZATAZ (specialne u 4x4).... pri pretekoch do vrchu (alebo aj na trati s inym profilom) to bude skor o potrebe reakcie na radenie stupnov smerom hore aj dole, ako o permanentnom prenose nejakej obrovskej zataze, na co by skor bolo vhodne odlahcit rotujuce hmoty (zotrvak) a odpruzenu lamelu s organickym oblozenim. Moj osobny nazor sa zhoduje s tym co tu hovoria chalani - podla mna si to odnesie prevodovka - a nemusi to byt otazka najazdenych km, staci jedno nestastne preradenie a moze sa to rozsypat... tie kopance co dava keramika su dost nechutne uz na spojke s dvojhmotovym zotrvakom (cupra by ti vedel povedat, ma ju na BMW), nechcem si ani predstavit co to bude robit na jednohmotovom, kde nie je odpruzenie veskere ziadne (ano, je mi jasne ze to je cisto zavodne auto)
No, hadam budes spokojny...
P.S. Preco tam nedas ten spominany SRE set? Ludia na DP fore to uz predavali za normalne peniaze...