Passat B5 Tdi vibrace
Napsal: 26 črc 2009 20:34
Chlapi, už mi došly nápady, proto budu vděčný za každou radu.
Předtím skvěle fungující auto bez jediného problému, než začala klouzat spojka.
(B5 1.9 TDI rv. 98, AHH, turbo z GT1749VA, trysky z DSLA150P520, soft, EGR off, FMIC)
Vše začalo po výměně spojky - komplet setu i se strvákem, lamela, ložisko a přítlačák nové, setrvák jiný - jetý ale v pořádku.
- Při mírně sešlápnutém plynu nebo brždění motorem se mi kolem 1800-2100 ot. roztřepalo auto, po přechodu těchto otáček nebo ubrání/přidání plynu to přestane. Dělá to jen na stupně 3,4,5. Při prudším sešlápnutí plynu to nedělá. Bylo to celkem brutální třepání, s jakým se nedalo jezdit.
(celkově se mi zdá, že auto je takové uskákanější a náchylnější k vibracím´, po přejezdu nerovností se více třepe)
- nechal jsem v servise znovu sundat převodovku a zkontrolovat spojku - vše OK.
- nechal jsem vyměnit všechny 4 silentbloky jak na motoru tak na převodovce - třepání se snížilo cca o 50% ale nezmizelo.
- po čase jsem nechal jsem znovu udělat spojku v domění, že je to setrvákem - jiný setrvák,jiná lamela, stejný přítlačák - dělá to pořád
Pak jsem pokračoval dále:
- kontrola volnoběžky alternátoru -OK
- výměna palivového filtru - dělá pořád
- rozdíly vstřik.množství mezi jednotlivými válci - dle vagu v normě
- změna volnoběžné dávky v celém roszahu - pořád stejné
- nastavení předvstřiku v pořádku
- kontrola váhy - OK, regulace turba běhá jak má
- jiné turbo - dělá pořád
- EGR zapojen/odpojen - dělá pořád
- vloni dělané rozvody, komplet všechny kladky a řemeny včetně vodní pumpy, komplet repase hlavy včetně zdvihátek a nových ventilů
- motor drží otáčky, na volnoběh nekolísají, táhne skvěle, startuje bez problémů v létě i v zimě
- poslední akce výměna obou kompletních poloos - pořád stejné
Jsem už z toho jelen, čím by to mohlo jěště být?.
Předtím skvěle fungující auto bez jediného problému, než začala klouzat spojka.
(B5 1.9 TDI rv. 98, AHH, turbo z GT1749VA, trysky z DSLA150P520, soft, EGR off, FMIC)
Vše začalo po výměně spojky - komplet setu i se strvákem, lamela, ložisko a přítlačák nové, setrvák jiný - jetý ale v pořádku.
- Při mírně sešlápnutém plynu nebo brždění motorem se mi kolem 1800-2100 ot. roztřepalo auto, po přechodu těchto otáček nebo ubrání/přidání plynu to přestane. Dělá to jen na stupně 3,4,5. Při prudším sešlápnutí plynu to nedělá. Bylo to celkem brutální třepání, s jakým se nedalo jezdit.
(celkově se mi zdá, že auto je takové uskákanější a náchylnější k vibracím´, po přejezdu nerovností se více třepe)
- nechal jsem v servise znovu sundat převodovku a zkontrolovat spojku - vše OK.
- nechal jsem vyměnit všechny 4 silentbloky jak na motoru tak na převodovce - třepání se snížilo cca o 50% ale nezmizelo.
- po čase jsem nechal jsem znovu udělat spojku v domění, že je to setrvákem - jiný setrvák,jiná lamela, stejný přítlačák - dělá to pořád
Pak jsem pokračoval dále:
- kontrola volnoběžky alternátoru -OK
- výměna palivového filtru - dělá pořád
- rozdíly vstřik.množství mezi jednotlivými válci - dle vagu v normě
- změna volnoběžné dávky v celém roszahu - pořád stejné
- nastavení předvstřiku v pořádku
- kontrola váhy - OK, regulace turba běhá jak má
- jiné turbo - dělá pořád
- EGR zapojen/odpojen - dělá pořád
- vloni dělané rozvody, komplet všechny kladky a řemeny včetně vodní pumpy, komplet repase hlavy včetně zdvihátek a nových ventilů
- motor drží otáčky, na volnoběh nekolísají, táhne skvěle, startuje bez problémů v létě i v zimě
- poslední akce výměna obou kompletních poloos - pořád stejné
Jsem už z toho jelen, čím by to mohlo jěště být?.