Instalace turba GTB2260VK do Fabie,Pola,Ibizy s klimatizací
Napsal: 12 pro 2012 00:26
Installing turbo GTB 2260 VK to Skoda Fabia, VW Polo, Seat Ibiza with AC
Installieren turbo GTB 2260 VK zu Skoda Fabia, VW Polo, Seat Ibiza mit AC
Tady máte pár fotek z instalace turba GTB 2260VK ,do Škoda Fabia s klimatizací. Zmiňované turbo je velice vhodné pro výrazné zvýšení výkonu motoru.
Ve snaze o minimalizaci nákladů na montáž je turbo smontováno s originálními, koncernovými, lehce upravenými svody a využívá originální sací rouru s minimální úpravou a přívod oleje bez úprav. Je potřeba vyrobit výfukovou přírubu a odtok oleje. Kolem turba je dostatek prostoru (mezi turbem a trubkami AC je mezera 40mm.
Mezikus a ostatní drobnosti jsou vyrobeny na CNC strojích, aby byla zaručena vysoká přesnost a hlavně bezproblémová opakovatelnost. Tato instalace je vhodná pro všechny příčné,osmi ventilové TDI motory např.VW Golf, Seat Toledo, Leon,Audi A3 a hlavně pro TDI s malým motorovým prostorem, právě jako u Fábie s klimou.
V tomto konkrétním případě jsem musel využít již upravený výfuk a přívod vzduchu k FMIC, výstup kompresoru se musí převařit z prostorových důvodu.
Celá instalace je navržená tak, že šrouby a těsnění jsou original koncern, aby šly bez problému koupit podle čísla dílu.
VŠE JSEM SCHOPEN DODAT JAKO SET.
Tato verze není pro 4x4!!!! Na zástavbě pro 4x4 se pracuje.
Installieren turbo GTB 2260 VK zu Skoda Fabia, VW Polo, Seat Ibiza mit AC
Tady máte pár fotek z instalace turba GTB 2260VK ,do Škoda Fabia s klimatizací. Zmiňované turbo je velice vhodné pro výrazné zvýšení výkonu motoru.
Ve snaze o minimalizaci nákladů na montáž je turbo smontováno s originálními, koncernovými, lehce upravenými svody a využívá originální sací rouru s minimální úpravou a přívod oleje bez úprav. Je potřeba vyrobit výfukovou přírubu a odtok oleje. Kolem turba je dostatek prostoru (mezi turbem a trubkami AC je mezera 40mm.
Mezikus a ostatní drobnosti jsou vyrobeny na CNC strojích, aby byla zaručena vysoká přesnost a hlavně bezproblémová opakovatelnost. Tato instalace je vhodná pro všechny příčné,osmi ventilové TDI motory např.VW Golf, Seat Toledo, Leon,Audi A3 a hlavně pro TDI s malým motorovým prostorem, právě jako u Fábie s klimou.
V tomto konkrétním případě jsem musel využít již upravený výfuk a přívod vzduchu k FMIC, výstup kompresoru se musí převařit z prostorových důvodu.
Celá instalace je navržená tak, že šrouby a těsnění jsou original koncern, aby šly bez problému koupit podle čísla dílu.
VŠE JSEM SCHOPEN DODAT JAKO SET.
Tato verze není pro 4x4!!!! Na zástavbě pro 4x4 se pracuje.