Stránka 15 z 32

Re: Indiho ALMARA - Seat Alhambra TDI PD 110kW BTB

Napsal: 24 úno 2012 18:09
od Rob187
To se mi líbí Indi!!!!! So kdyby si mi to taky stvořil, až dojedu na ty rozvody???? ;-)

Re: Indiho ALMARA - Seat Alhambra TDI PD 110kW BTB

Napsal: 02 bře 2012 02:04
od Indi
Vše jde jen to potřebuji vědět dopředu, abych zajistil materiál a udělal si na to čas.
Prkotinky ho sežerou strašně moc :-/ *jokingly*

Re: Indiho ALMARA - Seat Alhambra TDI PD 110kW BTB

Napsal: 07 kvě 2012 00:42
od Indi
Tak jsem urval kousek času a udělal almaře něco pro radost , ať to není seriovka :-P *jokingly*

Re: Indiho ALMARA - Seat Alhambra TDI PD 110kW BTB

Napsal: 07 kvě 2012 08:02
od HANZTD
TAK TO SE TI MÓÓÓC POVEDLO *thumbs up* *jokingly* KOUKÁM,ŽE TO ZABERE PŘESNĚ 32min ČASU Z OBĚDA,VYŘEZAT TY PŘÍČKY V TOM VĚNCI @= ]:-> ]:-> ČISTÁ PRÁCE :D :D
AŤ SI MYSLÍ KAŽDEJ CO CHCE,ALE DLE MĚ,JE TENHLE VOLANT POVEDENEJ A SKVĚLE VYPADÁ (ve všem o:-) ) *thumbs up*

Re: Indiho ALMARA - Seat Alhambra TDI PD 110kW BTB

Napsal: 07 kvě 2012 08:48
od Indi
Tak ono by to bylo rychleji :-P , ale musel jsem si poskládat kabeláž do volantu, ať jsou oba kompletní.

Re: Indiho ALMARA - Seat Alhambra TDI PD 110kW BTB

Napsal: 13 kvě 2012 22:01
od Indi
Byl jsem nucen vyměnit celou spojku, jelikož jsem chtěl vyměnit jen obložení, ale po demontáži jsem zjistil, že přítlačný talíř je prohnutý dovnitř o 0,65mm a setrvák o 0,35, ale povrchové opotřebení téměř nulové, jelikož po celé ploše bylo vidět rýhy po soustružení.
Při jednom jsem vyměnil spojkové ložisko a gufero na klice.
Použil jsem kompletní RepSet od luku( byl tam v originále).
Originál čísla dílu:
Setrvák.....................038105266 AS náhrada BA
Lamela......................038141032R
Přítlačný talíř...............038141025H
Spojkové ložisko kov......0A5141671

Re: Indiho ALMARA - Seat Alhambra TDI PD 110kW BTB

Napsal: 13 kvě 2012 22:13
od Indi
A když už jsem to měl zvednuté tak jsem udělal GO přední nápravy. Byly změklé zadní silenbloky a volnější levá spojovací tyč. Vše bylo nahrazeno "HD" díly kromě spodního čepu a spojovaček, ty se v HD nedělají.
Vyměnil jsem přední i zadní silenbloky ramen,spodní čepy,čepy řízení,spojovací tyče řízení a ložiska.
Jak se vylisují silenbloky z ramen je velice vhodné před nalisováním předního silenbloku důkladně odstranit rez a nejlépe to nastříkat antikorozní barvou a pak jakýmkoliv lesklým lakem, nebo barvou, aby byl povrch hladký a nedošlo k poškození nového silenbloku.

Re: Indiho ALMARA - Seat Alhambra TDI PD 110kW BTB

Napsal: 13 kvě 2012 22:18
od Indi
Tady je detainější foto HD Mayle a TRW (origo silenblok).
Jezdí se s tím úžasně a jsem velice spokojený jak to auto reaguje na pohyb volantu a je podstatně čitelnější.
Momentálně se s takovou krabicí dá celkem poblbnout :-P

Ještě čekám až mi dodají HD tyčky stabilizátoru, ať je to opravdu komplet :-P

Re: Indiho ALMARA - Seat Alhambra TDI PD 110kW BTB

Napsal: 17 kvě 2012 23:09
od HANZTD
TY MÁŠ ŇÁK MOC ČASU KOUKÁM *jokingly* POCTIVĚ *thumbs up*

Re: Indiho ALMARA - Seat Alhambra TDI PD 110kW BTB

Napsal: 19 kvě 2012 23:36
od Indi
Právě že né, dělal jsem to po večerech, po práci a až spaly děti a chodil jsem z dílny v 1 ráno a ve čvrtek před Trenčínem ve 2, ale povedlo se je to komplet a nemusím se k tomu vracet.
Jsem velice spokojenný jak se to chová na cestě.
Pak ještě zadek a mám nové auto :D