TAKŽE KLIMA JEDE JAK MÁÁÁÁÁ ]:->
Abych to celé zhrnul:
Klima slabě chladila na volnoběh, za jízdy celkem OK, jak sepnul ventilátor(při aktivaci klimy), tak se rozjel na plný výkon a navíc okamžitá spotřeba byla na hodnotě 1,3-1,4l a byl značný pokles palubního napětí(13,2V a po chvíli dorovnal na 13,8) .Tlak v klimatizaci na vysokém tlaku přelézal hodnotu 34bar (pak jsem to raději vypnul) a na nízkém tlaku to lezlo k 6 bar.
Bylo jedno jestli byla klima naplněna na 750,975 nebo 1050g, všechny trubky horké.
Co jsem udělal pro nápravu:
1.Vymontoval jsem oba expanzní ventily a vyfoukal je.
2.Vyměnil jsem na zkoušku klima kompresor, bez výsledku, dal jsem zpět původní.
3.Vyměnil jsem vysoušeč, tlakový spínač a utěsnil jsem prostor mezi chladiči(vodní a ic) a vyčistil jsem je(voštiny).
4. Klima se naplnila na 1050g
Nyní klima chladí už na volnoběh,kamžitá spotřeba klesla na 0,8l, palubní napětí se viditělně nezmění,ventilátor se točí cca na 1/4 výkonu a tlak na vysokém tlaku klesnul na 14,5-15bar a na nízkém na 2,1-2,5bar.
ALE UŽIL JSEM SI
PS:KONEČNĚ SE MŮŽU ZAČÍT VĚNOVAT MOTORU ]:->