Stránka 7 z 11

Re: GIV TDI 81kW

Napsal: 14 kvě 2009 13:06
od TDIPOWER
Mám ho tady od kolegy na zkoušku. Je starší, měl by být za 1600,- Ještě to nemám nastudováno, ale ŘJ nemá. Měla by tam být paměť, tak si mě po sprintu může Fun zkontrolovat, jestli jsem to nezdupal :D

Pak je tam nastavitelný SHIFTLIGHT a taky změna podsvícení celého budíku...musím to zapojit a uvidíme.

Re: GIV TDI 81kW

Napsal: 14 kvě 2009 21:52
od Indi
Krása *thumbs up*
Jenom že ty by jsi potřeboval SHIFTLIGHT, velký jak ten budík *jokingly*

Re: GIV TDI 81kW

Napsal: 14 kvě 2009 22:09
od dudu
FUNN vymyslí Start soft a před.kola jak na zlatce a je to néé :-x [:-} a neujedou ani 4x4

Re: GIV TDI 81kW

Napsal: 15 kvě 2009 07:51
od TDIPOWER
Pokud jsi viděl graf, tak soft je na sprinty úplně super, v tom to nebude! Spíš v těch gumách a v hlavě o:-)
Ta dvojka je fakt problém to uhlídat.
Ten Shiftlight bude myslím OK......snad mě moc nezhipnotizuje..... :-! :D
Dokud budu jezdit pod 14, tak to se mnou ještě není tak špatné....... ]:-> ]:->

Re: GIV TDI 81kW

Napsal: 15 kvě 2009 09:43
od Medour
TDIPOWER píše:Pokud jsi viděl graf, tak soft je na sprinty úplně super, v tom to nebude! Spíš v těch gumách a v hlavě o:-)
Ta dvojka je fakt problém to uhlídat.
Ten Shiftlight bude myslím OK......snad mě moc nezhipnotizuje..... :-! :D
Dokud budu jezdit pod 14, tak to se mnou ještě není tak špatné....... ]:-> ]:->
Já tohle moc neznám, jak to funguje? To je jen na to že to má rychlejší odezvu, nebo prostě proto že ti to zabliká v momentě kdy máš řadit?

Re: GIV TDI 81kW

Napsal: 15 kvě 2009 13:32
od cupra747
Medour píše:
TDIPOWER píše:Pokud jsi viděl graf, tak soft je na sprinty úplně super, v tom to nebude! Spíš v těch gumách a v hlavě o:-)
Ta dvojka je fakt problém to uhlídat.
Ten Shiftlight bude myslím OK......snad mě moc nezhipnotizuje..... :-! :D
Dokud budu jezdit pod 14, tak to se mnou ještě není tak špatné....... ]:-> ]:->
Já tohle moc neznám, jak to funguje? To je jen na to že to má rychlejší odezvu, nebo prostě proto že ti to zabliká v momentě kdy máš řadit?
funguje jto jednoducho...ty si nadstavis podla otacok motora moment preradenia,co znamena ze pri cca 4200 ot sa ti rozsvieti dioda(svetlo)a ti v podvedomi vidis ze cosi zasvietilo preradujes ,nemusis mcumet na otackomer... *thumbs up* 8-) inac mal som to na favorite ten isiel pod 18 stvrt milu...(jednobod,ostra vacka,ladene zvody ,chip cca 90 hp)0-100 11 sek(seria 18) ;-)

Re: GIV TDI 81kW

Napsal: 15 kvě 2009 13:43
od Medour
Tak to je super přístroj, ale nedělá se třeba něco menšího kde nemusíš mít takovej velkej budík? Třeba jen nějaký udělátko který se napojí na stávající otáčkoměr a dá se někam diodka? :idea:

Re: GIV TDI 81kW

Napsal: 15 kvě 2009 13:53
od cupra747
myslim ze vsetko sa da spravit...ale u nikoho som to nevidel vyriesene takto...ja som kupil otackomer aj s diodou vo vnutri za 1500 kč...asi 4 roky dozadu...alebol dost velky to je pravda... :-)

Re: GIV TDI 81kW

Napsal: 15 kvě 2009 22:04
od forgi
Da sa kupit aj len samotny shiftlight bez otáčkomera. Otačkomeri sú aj malé do A stlpikov ale neviem či aj z momento preradenia alebo bez. Skor je to zaujímavejšie pre benzínové vysokootáčkove motori.

Re: GIV TDI 81kW

Napsal: 15 kvě 2009 23:49
od JasteR
TDIPOWER píše:Ano, vleze tam.... ]:->
No uz ti tam moc mista nezbejva 8-)