Audi cabrio (Indi)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Audi cabrio (Indi)

Příspěvek od Indi » 14 bře 2009 01:04

Auto bylo původně 1,9tdi, 66kw, typ AHU.
Motor byl nahrazen motorem 1,9 TDI PD 96kw a ten byl následně v několika fázích nalazen
na 255 PS/520 Nm, díky TDIfunovi.

Je instalováno a upraveno větší FMIC z VW LT, výkonější externí palivové čerpadlo, dva chladiče paliva
na zpětné větvi z G4, průchozí výfuk-duplex, seriová spojka 240mm se závodním obložením a turbo GT20.
Vstřikovače a trysky jsou zatím seriové "AL".
Dále byla instalována 6Q převodovka, výkonnější brzdy, nižší a tvrdší podvozek a 18" kola.
Vše jsem se snažil instalovat čistě s ohledem na maximální spolehlivost a funkčnost.
Dále byly instalovány "budíky" pro lepší kontrolu motoru: tlak turba, EGT a EMP.
Průběžně tady budu dávat fotky, je jich hodně ;) a budou v příslušných sekcích.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi cabrio (Indi)

Příspěvek od Indi » 14 bře 2009 21:35

Takhle chladím vracečku, musí to být namontováno, mírně v úhlu(v podélném směru), aby to mělo smysl.
Jsou to dva chladiče z G4 tdi PD.
Palivovou pumpu používám eterní z benzínu, jelikož nádrž neumožňuje montáž dovnitř.
Pumpa je schopna dát tlak 3bar, ale já to mám zregulované ;) .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi cabrio (Indi)

Příspěvek od Indi » 15 bře 2009 23:18

Výměna origo IC za upravené IC z VW LT.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Pikaso
Příspěvky: 56
Registrován: 14 bře 2009 20:41
Bydliště: Šumperk

Re: Audi cabrio (Indi)

Příspěvek od Pikaso » 16 bře 2009 11:16

No pěkný věci tam máš ty bejku,budu si muset dát pozor kde startuješ,to už by nebylo jak ve Slušovicích.Ten IC je super,já mám z OII,ale tenhle je jěště větší.Pěkná práce.

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 53
Registrován: 16 bře 2009 13:40
Bydliště: KE

Re: Audi cabrio (Indi)

Příspěvek od komin » 16 bře 2009 13:46

Ako tam mas tu GT 20 alebo je to tajomsvo chcel by som to dostat do B5?
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, brzdy 312x25/269x22, dva IC z 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, Kat off, sprint 764 zatim bez softu

Uživatelský avatar
jipi888
Příspěvky: 252
Registrován: 13 bře 2009 02:46
Bydliště: Slovensko-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi cabrio (Indi)

Příspěvek od jipi888 » 16 bře 2009 14:15

tak to budeš musiet navštíviť indiho aby ti to namontoval, je to know how
VW Passat B5 TDI 223PS , EGR OFF, KAT OUT, FMIC, Turbo by BH,vyfuk by me, predné brzdy:330x30 + 4 piest + DS2500 zadné brzdy : 269x22 + DS Performance

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi cabrio (Indi)

Příspěvek od Indi » 16 bře 2009 19:24

to Pikaso: není větší jak z OII, jen ta fotka se tak povedla :D .
to komin: jak psal jipi888 ;)

Dále jsem namontoval 6Q převodovku, původně ELN a tá byla nahrazena DQS, jelikož už jsem byl schopný vytočit 6 až do červené zony. Tady máte parametry.
Stály převod 31/8 = 3,875 (6 gang)
ELN DQS
1. 28/8 (3,5)
2. 34/18(1,89)
3. 32/26(1,23)
4. 30/28(1,07)--- 27/31(0,87)
5. 27/37(0,73)--- 26/39(0,66)
6. 24/40(0,60)--- 23/41(0,56)
Celkový převod na 6 rychlost:
2,33 --- 2,17
Uložení motoru a převodovky muselo být vyrobeno úplně znova, jelikož tenhle typ vozu s touhle sestavou nexistuje.
Spojku používám, seriovou 240 od LUKu a obložení lamely, je extrovka. Chová se jak serie a už ji tam mám dva roky a stále drží. Nicméně chystám novou spojku v jednohmotě a lehčí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi cabrio (Indi)

Příspěvek od Indi » 16 bře 2009 19:57

Samozřejmě je potřeba myslet i na jízní vlastnosti!!
Původní náboje 4x108 byly nahrazeny náboji 5x112 a dodělaná i rozteč 5x100.
Dopředu byly instalovány kotouče 312mm, dozadu kotouče ze superba, vše osazeno deskama ferodo DS.
Tím, že jsem dal desky PFDS i dozadu se zkrátila brzdná doba o 1sec.
Celý podvozek je uložený do silentbloku Powerflex, tlumiče a pružiny od Superspotr, v zadu stavitelné v
rozsahu 50mm(5 stupňů/10mm).
Byl instalován tlumič kmitů řízení, zatáčky se s tím projíždí daleko klidněji a přesněji.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi cabrio (Indi)

Příspěvek od Indi » 16 bře 2009 19:58

...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi cabrio (Indi)

Příspěvek od Indi » 16 bře 2009 20:00

....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Odpovědět