Stránka 2 z 3

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Napsal: 28 led 2012 19:18
od marena tdi
to je jina.tak ze veskere prestavby motoru jsou povolene. s ROTACKY na PD .

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Napsal: 29 led 2012 02:23
od Indi
To ano, ale jen pokud bude v papírech.
Běžně je to jak na slovensku, nemáš to zapsané - tak profi.
Je to fér systém.

Jednou to není schváleno je to speciál, teda profi.
Oturbené SDI je podle pravidel povoleno do doby než vymění hlavu(pak už to nebude SDI).
Nicméně se tady bavíme o Broukovi a ten by měl dle mého stejně jít do profi, jelikož nemá origo motor.

Jak se pozná teda polykarbonát od plexi? Rozdíl v hmotnosti nebu nijak zásadní, jde jen o bezpečnost a pravidla.

PS: Aha, teď jsem si přečetl dodatek od Čajíčka. Tím pádem je to jako za stara a to tak že jedu ve street.
V ČR vživotě nebudou evropská pravidla *tired* .

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Napsal: 29 led 2012 18:42
od catdavid
čajíček píše:je tam drobná změna:


1) změna: musí mít odjetou min.1 měřenou, kvalifikační jízdu

2) změna: - Ve tříde Street muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, nebo může být nahrazen jen za jiný typ v rámci koncernu a to s omezením na objem motoru, který je uveden v TP , poloha musí být identická s originálem.
Takže,jestli to dobře chápu když někdo veme GII s PD a nechá tam introš může jet ve street? :-/

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Napsal: 30 led 2012 01:31
od Indi
Myslím, že jsi to pochopil stejně jako já a tudíž si i myslím, že je ten dodatek účelový.

Stímto dodatkem jsou pravidla úplně zbytečné.

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Napsal: 30 led 2012 11:28
od dongrofo
Takze vsetko po starom... :-/

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Napsal: 30 led 2012 12:59
od žížala
Do G2 se ale 1.9 nedávaly nebo jo? Tím pádem by to neproskočilo ani s interierem. Takhle to chápu já :-)

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Napsal: 30 led 2012 14:19
od catdavid
žížala píše:Do G2 se ale 1.9 nedávaly nebo jo? Tím pádem by to neproskočilo ani s interierem. Takhle to chápu já :-)
Čajda napsal dodatek a ten je podstatnej!
2) změna: - Ve tříde Street muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, nebo může být nahrazen jen za jiný typ v rámci koncernu a to s omezením na objem motoru, který je uveden v TP , poloha musí být identická s originálem.
Podle tohodle tam můžeš nacpat jakýkoli TDI včetně PD,jen to musí být koncern.

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Napsal: 30 led 2012 18:37
od kec
to catdavid

Čajda napsal dodatek a ten je podstatnej!
2) změna: - Ve tříde Street muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, nebo může být nahrazen jen za jiný typ v rámci koncernu a to s omezením na objem motoru, který je uveden v TP , poloha musí být identická s originálem.
Podle tohodle tam můžeš nacpat jakýkoli TDI včetně PD,jen to musí být koncern.[/quote]


No ale v GII máš v TP napsám objem motoru 1588 (u td) a ty máš objem 1896(tdi) takže nesouhlasí a jdeš do profi

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Napsal: 30 led 2012 20:33
od catdavid
Máš recht omlouvám se nějak jsem si neuvědomil,že do GII se dávalo jen 1,6TD.

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Napsal: 30 led 2012 23:30
od Indi
Tak si kup G3 a můžeš si dělat co chceš.